Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 27, 2012
Image Size
271 KB
Resolution
651×1441
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,737 (1 today)
Favourites
93 (who?)
Comments
43
Downloads
4
×
FAVOURITE by SILLYLITTLECOMICS FAVOURITE by SILLYLITTLECOMICS
OH YEAH!!!
Add a Comment:
 
:iconsilverbacksis:
SilverbackSis Featured By Owner Feb 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
XDDD.
Reply
:iconhetalialover696969:
HetaliaLover696969 Featured By Owner Dec 16, 2013
My cousin has always been the favorite. It sucks assballs, man... TT_TT
Reply
:iconshadowfull20:
shadowfull20 Featured By Owner Sep 14, 2013
Seiously this happend to me.
Reply
:iconjamielynngoth:
JamieLynnGoth Featured By Owner Aug 12, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:iconawwyeahplz:
Reply
:iconx-shatteredstar-x:
X-Shatteredstar-X Featured By Owner Jun 28, 2013  Hobbyist General Artist
Lol
Reply
:iconcollettey:
Collettey Featured By Owner Jun 5, 2013  Hobbyist Writer
:iconsuperw00tplz:
Reply
:iconraven4998:
raven4998 Featured By Owner Jun 4, 2013
I'm glad I'm an only child :)
Reply
:iconmayaanina1:
mayaanina1 Featured By Owner Jul 23, 2013  Student Artist
Me too :D
Reply
:iconsillylittlecomics:
SILLYLITTLECOMICS Featured By Owner Jun 5, 2013  Hobbyist Artist
So you're the favourite :iconfreddiememeplz:
Reply
:iconraven4998:
raven4998 Featured By Owner Jun 5, 2013
Oh yeah :wOOt:
Reply
:icontwazzi:
Twazzi Featured By Owner May 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
xD I'm my grandma's favorite but the most hated person to my siblings, but my twin be a b!tch -.-
Reply
:iconsillylittlecomics:
SILLYLITTLECOMICS Featured By Owner May 20, 2013  Hobbyist Artist
Awww that sucks, but there must a good reason you're the favourite ;)
Reply
:icontwazzi:
Twazzi Featured By Owner May 20, 2013  Hobbyist Digital Artist
Mhm, possibly, but my grandma's really weird XD doesn't hesitate to lend me money though lol
Reply
:icontrowzinadia:
TrowziNadia Featured By Owner Apr 13, 2013  Hobbyist General Artist
lol thats how it works with me
Reply
:iconsillylittlecomics:
SILLYLITTLECOMICS Featured By Owner Apr 14, 2013  Hobbyist Artist
Its good to be the favourite :D
Reply
:icontrowzinadia:
TrowziNadia Featured By Owner Apr 20, 2013  Hobbyist General Artist
yeah you get it all XD
Reply
:iconawakenforsaken:
AWakenFoRsaken Featured By Owner Mar 30, 2013
Lmao. XD
Reply
:iconirondog1:
irondog1 Featured By Owner Mar 8, 2013  Hobbyist General Artist
I used to know that feel!
._.
Reply
:icontheartist356:
TheArtist356 Featured By Owner Mar 8, 2013  Student General Artist
lol in my family people favourite every kid,adult puppy...everyone xD
Reply
:iconlucyninja98:
lucyninja98 Featured By Owner Jan 9, 2013  Hobbyist General Artist
I'm the favourite..... cause i'm an only child!
Reply
:iconsillylittlecomics:
SILLYLITTLECOMICS Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Artist
Lucky you haha
Reply
:iconwhetsit-tuya:
Whetsit-Tuya Featured By Owner Dec 19, 2012  Student Filmographer
I was genuinely always the most hated, one of the many reasons I'm mormon, I used to feel comfortable saying I'm mormon now when I say it everyone thinks I'm romney :iconugh-plz:
Reply
:iconthe-artist-64:
The-Artist-64 Featured By Owner Feb 15, 2013  Hobbyist General Artist
I voted Romney! lol, off-topicness.
Reply
:iconsillylittlecomics:
SILLYLITTLECOMICS Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist Artist
I don't believe we have mormons in Scotland.
Reply
:iconkimtan1999:
kimtan1999 Featured By Owner Dec 19, 2012  Student Photographer
Still. I think favoritism is bad when it comes to friends and a family. It will ruin their relationship with each other.
Reply
:iconsillylittlecomics:
SILLYLITTLECOMICS Featured By Owner Dec 19, 2012  Hobbyist Artist
Yeah buts it's fun to lord it over them sometimes :icongrin--plz:
Reply
:iconmrjak:
MrJak Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist
So.. this actually happened did it? P:
Reply
:iconsillylittlecomics:
SILLYLITTLECOMICS Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist Artist
Yup :D
It was in the hospital when one of my little cousins was born.
Reply
:icondeephurting:
DeepHurting Featured By Owner Nov 28, 2012
XD
Reply
:icon123flame123:
123flame123 Featured By Owner Nov 28, 2012  Hobbyist Writer
take that anyone but derp :iconohyeahplz:
Reply
:iconsillylittlecomics:
SILLYLITTLECOMICS Featured By Owner Nov 28, 2012  Hobbyist Artist
:D
Reply
:iconbluebunni69:
BlueBunni69 Featured By Owner Nov 27, 2012
:iconvictoryplz:
Reply
:iconcifuentesedward:
cifuentesedward Featured By Owner Nov 27, 2012
favorism, aint that a bitch ^^
Reply
:iconsillylittlecomics:
SILLYLITTLECOMICS Featured By Owner Nov 27, 2012  Hobbyist Artist
Not when you're the favourite :D
Reply
:iconcifuentesedward:
cifuentesedward Featured By Owner Nov 27, 2012
true dat ^^
Reply
:iconfirionspirit:
FirionSpirit Featured By Owner Nov 27, 2012  Hobbyist Artist
Em... Luckyness at its best? XD
Reply
:iconsillylittlecomics:
SILLYLITTLECOMICS Featured By Owner Nov 27, 2012  Hobbyist Artist
Yup :)
Reply
:iconlizardgirl36:
lizardgirl36 Featured By Owner Nov 27, 2012
lol, lucky XD
Reply
:iconsillylittlecomics:
SILLYLITTLECOMICS Featured By Owner Nov 27, 2012  Hobbyist Artist
:D
Reply
:iconnara9000:
Nara9000 Featured By Owner Nov 27, 2012  Hobbyist Artist
Lucky you man X)
Reply
:iconsillylittlecomics:
SILLYLITTLECOMICS Featured By Owner Nov 27, 2012  Hobbyist Artist
C:
Reply
:iconnara9000:
Nara9000 Featured By Owner Nov 27, 2012  Hobbyist Artist
:salute:
Reply
:iconanapegasusx:
AnaPegasusX Featured By Owner Nov 27, 2012
:iconfreddymercurymemeplz:
Reply
Add a Comment: